Tuesday, February 22, 2011

~~no title~~

erm xterungkai ape yg aku nk katakan......sedih ade.......gmbira ade....sume bercampur baur.......... hurm... last week aku cuti 1 week... hepy gle lakan dpt lik jmpe my family.. n dkat ngan owg yg aku minat 2...hihi... euwwwwww...... starting and in da middle of my holiday very2 hepy..... aku n die ase mkin rapat sgt.... but in the end sad.....huhuuhu:(...... aku jmpe ngan die 'S' ari sabtu.. .. niat nk dgr cte dr die n tell him da truth bout feeling but..............cte nye mle cmni.. aku la yg beria sgt nk taw..law la aku xnk tawu cte 2 mst aku xjd cmni.. xsangka ramalan ku benar belaka... aku xksah pn die nk kuar dgn dat girl.. tp aku btl2 tersentak ble die g tawu die dh bertahun2 mnat kat dat girl even die tawu dat girl ade laki laen pn , n die pnah g amek dat girl kat kolej die lg.huuuuuuuuuuu.ati mne xtersentak beb... ape slhnye die gtawu aku awl2....leyh la aku slow down perasaan ni an.. ni x ..aku dh btl2 feeling ngan die........sedih sgt2..tp lam keta 2 aku lagak cool ar dlm ati hnye tuhan je tawu... aku syg nk jauh dr die...` blik 2 mmg punah sgala perasaan mcm bwu clash.hahahha... lawak je ingat lik walhal die bkn bf aku pn.. tp e2 la an..ble kte dh ade perasaan kat owg mcm ni la..herm... dlm kesedihan.. mncul lak si wafi... kwn lame aku sejak skolah rndah.. aku,shahrul n wafi  classmate tym drjah6... wafi ni leyh d'katakan mcm skandal aku gak la dlu.....haahaa...tp tym 2 aku xde prasaan syg2 cintan cintun ni..... wafi mncul scara tbe lam hdup ni.... die pn lpak skali ngan aku, shahrul n faired dat day.. xbyk ngat smbg ngn die..malu..hihihi.. die gerak lik lu coz nk g maen badmnton..die ajak aku tp aku xnk.. pd aku antara die n shahrul..shahrul lg pntg pd aku..hihihi..gedik jap..otw lik ngan shahrul tgh2 duk dgr cte dr shahrul yg merobek atini wafi anta sms kat aku kata nk jmpe aku mlm 2 gak..aku plik awt lak die ni.. tp xjmpe pn la dh lwt mlm an.. so aku n wafi sms jela..plik gak caring smcm die ngan aku.....TIDAKK!!! wlpn mlm 2 ati aku kecewa aku ttp mgharap shahrul. actually mlm 2 tnpa pk pape aku g tawu sgala2 prasaan aku kat shahrul..hahah mlu pn ade..tp aku ase lega jnji aku dh g tawu ape yg terpendam ni..lega la ckit tp kecewa 2 ttp ade...esok nye aku nk lik perlis dh.. wafi anta aku kat duta...hahah dielah kwn pertama aku yg anta aku spnjang aku blaja ni...huhu..mcm2 bercrita ngan die..start dr 2 wafi rjin gak cntact aku n caring  aku pelik..... aku dh xnk pk pape sbb perasaan aku msh ade pd si 'S'..... mudah2an shahrul dpt owg yg lbh baek n sesuai ngan die...... aku dh give up..aku nk mle undur diri......aku akn kuatkan semangat ni.........waaaaaaaaaaaa.......... sedih............

No comments:

Post a Comment