Monday, February 7, 2011

Blur................~~~~~~~ (*?*)

Ai2... rini aku nk mle kan diari aku ini kmbali.....hhihi.. kat blog ni aku ske crite ape yg aku aku ase je... tntg perjalanan hdup aku... ok entry aku  " BLUR"..... erm npe aku blur???? hahahha ni sume sbb perasaan aku skang ni.. Cuti CNY last week btl2 menguji perasaan aku ni.. ye aku ngaku aku mmg dh ade perasaan ngan si die..'S'.. spe S ni??? hahah biar la aku je yg tawu..=)...owg kata ble kte slalu ngan seseowg 2.. boleyh mnimbulkan perasaan gak.. ye mmg xdinafikan coz..e2 yg terjadi pd aku skang..hhuhu... aku ngan die jarang jmpe coz aku blaja g kat perlis  n die lak dh keje kt slgr.. hahah.. tepisah beratus2 batu... kteowg slalu sms.... perasaan aku pd die mle la berputik sdikit demi sdikit... seriously aku mula ade prasaan ske, rindu n syg  kan die ble ikut die n kwn2 die g desa water park... wlpn ade ase bosan ckit tym 2..tp ble dpt tgk die n brada di samping die hlg bosan 2..hahahahah < gewdix jap> aku xpnah pn la g tawu aku ske kn die.. mlu beb... die pn aku xtawu ske aku ke x.. xkn la aku nk tnye an...... so pendam jela... so hari dmi hari berlalu.. prasaan ni mkin trasa.........eeeeeuuuuuuuuuuuuwwwwwww............... 'AKU SYG DIA'...........'AKU RINDU DIA'...
 tp sedih nye tym cuti last week duk sms2 ngan die tbe2 dpt text dr die yg mmbwa mksud die dh ade owg yg die berkenan.. sapakah owg itu??????? seyes aku tersentak, kecewa, hampa ..mcm2 g ar ble read text 2... tp aku lagak cool je la dlm hati tuhan je tawu....huhuhuuwaaaaaaa.......:( smpai skang aku jd blur ble pk kan prasaan aku skang ni n text die 2.perlu ke aku pendam or buang perasaan ni??? hurm.... kteowg still g sms cm bse tp aku tkut prasaan aku mkin mndalam ngn die n tbe2 1day t die diam ngan aku scara tbe n g pd owg yg die berkenan......wa.....cmna ni.........?? perlukah aku berdiam diri or tell him bout my feeling????? S..H..L ... I LUV U........huhu..kat cni je la mmpu aku ckp nk ckp kat die dpn  aku malu ...huhu..blur..~~~(*_*)

No comments:

Post a Comment