Friday, October 22, 2010

..H.3.p.!...

huhu...stlh sekian lme xjmpe die..aleyh2 die ajak kuar dinner... aku pn ok je..coz kwn2 an... pas tman wani  g umah sdara die.......aku pn berpisah ngan wani kat kgr... n xsmpai 5mnit die smpai amek aku ... mcm bse kteowg akn mkn kat bistro brasmana kuala perlis... so tym 2 aku pn mle wat ego aku mcm ne die wat kat aku lu... hihi jahat nye aku nk bls2 lak an... Astaghfirullah.... aleyh aku terkejut ble die ckp ...'ita dh laen la ur cmmnication is quiet rude'... huh..terkejut aku... mmg aku sje je wat ckp2 endah xendah ngan die xsgka die ckp mcm 2.. tp aku xmnta maaf pn aku slow down..wat mcm bse... n die pn ok aku pn ok la..kteowg mkn smbil smbg2... kteowg xsntuh lgsg tntg hal lalu..sume bke cte bwu... hihi..aku ske cre mcm ni... past is past.. wlpn dh lme xcntact tp ble jmpe still baek ok.. 2pn aku kne gak la jga tkut die moody lak...pyah aku... ish2.... apala..... papepn aku hepi coz aku dpt yakin kn die yg aku sentiasa hepi n leyh berdikari tanpa die.... coz die sndiri ckp die nmpak mcm 2 pd diri aku skang....hahahah... lantak ko le...... dlu bleyh la an.... skang aku dh maju ke dpan...hakhakhak...papepn.. ko ttp kwn aku.. cme xkn pnah lbh....ok....:)...

No comments:

Post a Comment