Tuesday, October 26, 2010

~~26/10/2010- sejarah hidupku di KKe~~..:)

malunye aku....e2 je ungkapan yg pling sesuai tuk aku katakan...wawawa....... mlu beb...but nsib baek xramai owg..huhuhu.. ceritanye bermula disini..........
aku n wani cadangnye nk g kgr lu.. then bwu g pauh... tggu nye tggu bus shuttle xdtg pn..half an hour gak la kteowg tgu... peh2 dtg dak2 meki mira n the geng...tggu bus nk g pauh.. so aku n wani dh fed up tggu bus nye lme wat decision trus g pauh je la... ble bus pauh dtg msing grak nk nek bus..ntah mcm ne aku nk grak ke dpan tbe2..... 
GEEEEEEEEEDEBBBBBBUSHHHHHHHHH..
jtuh... fuhhhhhhhhhh..nsib baek xmsuk lam parit..law x...malu xterkata tobat la aku duk sengap2 kat situ.....hahahahhahahahah.........mujur la ade mira dpan aku sempat aku berpaut kat die law...x....... kaki aku msuk lam parit kne ggit ngan biawak la....ei....... NAUZUBILLAH.......
mujur gak ar rmai yg xnmpak..juz mira n the geng je..huhu.. aku pe lg..trus ar naek bus nk cover nye psal duk diam lam bus... peh2... ble wani nek duk sblh aku..berdekah2 la kne gelak..malu nye..... akn aku ingat date ni.. sejarah perma jatuh spnjg blaja kat unimap ni hmpr 4thun....  < motif : pas ni becarefull ye eyta...> =p

No comments:

Post a Comment